Match ! ♥

tjjabba :D
Idag vaknade jag vid 10 tiden. Sen gick jag ner och kollade på tv ;D
Sen satte jag mej vid datorn men han inte blogga för jag hade bestämt
mej att städa mitt rum. Så jag gjorde det. Sen kom mamma hem och
då så cyklade vi bort till mats & marina . Moa sminkade mej fint *host*.
Sen fikade vi.Sen så var jag tråkig och satte mej  hos dem  vuxna ;)
Sen åkte vi  hem. Då åt vi typ . Och nu sitter jag här & om  3 timmar
e det match TAGGATAGGA! Men vi ska ta dem! Alla kommer och kolla
i färjestaden  :) Aja men nu ska jag göra ngt annat :) FIxa lite med
bloggen.
kkyyyssssss  sssaaraaaaaaa
ni får  en bild också ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

fint här, men jag känner igen ditt namn från nånstans..?<3

2010-08-17 @ 15:16:15
URL: http://linnearooslund.blogg.se/
Postat av: linnea

nej de gör jag inte, men..hm..asså jo juste!

du är kompis med thea johanna och typ ingrtid va?;o<3

2010-08-17 @ 15:53:27
URL: http://linnearooslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0